Totalt ned prioriteret!
Med mindre vi godtager at håndværkerne kommer når det passer dem 100% – kan vi blot vente og de tiden an! Vi forsøger at få HusCompagniet til at komme og udbedre følgende næste gang jeg skal tage en fridag:
- Skifte, og udbedringer, af gerigter
- Udbedring af den skade de har lavet efter skift af troldtekt
- Ny nakkestøtte, som vi p.t. har venter over 3 mdr på
Har fundet ud af hvorfor vores gulv i stuen er mega skævt. Gulvet er for så vidt jævnt nok tænker jeg, men ser man på placeringen af vores klinker og placeringen af trægulvet er det tydeligt at se hvor det er gået galt.
Ingen skam i livet
Dem der har lagt gulvet, har lagt det op under kanten – i stedet for UNDER kanten, hvor det hører til! Selvom det er en håndværksmæssig fejl, ser det ikke ud til at HusCompagniet vil udbedre det da det er “inden for fejltolerencen”.
Det er tillades at gulvet falder med 10mm per 100cm. Vores falder med 8mm på 60cm.
Stadig ingen løsning fra HusCompagniet
På hvordan taget laves som det er bestilt, hvordan de forholder sig til at taget er lavet forkert, hvordan – og hvornår, vi får lavet det aftalte aftræk i vores serverrum, hvad der skal til for at udbedre gulvet i garagen.
Fejl skjules med fuge
Generelt har de skjult mange fejl med en fuge. Det skal vi tage til takke med, da det ikke er så synligt. Det er under al kritik at man betaler fuld pris for en så ligegyldig gang håndværk!
Vores bedste råd – BETAL IKKE FØR Huset er 110% i orden.