Hænger selv på regningen

HTH fejler igen, men skal selv betale regningen!

Lågen til vores indbygnings køle/fryse skabe, var så skæve at vores første montør opgav af montere lågerne da han satte køl og frys ind. Vi lagde så lågerne i spænd for at se om det ville rette sig ud – men havde svært ved at ringe til en montør for at få ham ud til en måske opgave.

Denne ene eneste gang, trådte HusCompagniet til for at hjælpe os med en udgift vi på ingen måde var skyld i. Det viste sig så desværre at være spildt, da vi ikke kunne montere det 100% grundet lågen var ødelagt.

Vi modtog så en ny låge, hvor vi selv skulle betale for montering igen. Nu var der ingen hjælp at hente, så vi måtte selv punge ud. Det viser sig så, at vi har fået en for lille låge og montøren forlader os nu igen, uden at have løst problemet!

HTH beklager fejlen og skal nok få en ny låge frem til os igen-igen. Men hvem skal betale for 4. forsøg på at montere lågen?

Vi har selv valgt at købe vores hvidevarer andet steds, derfor skal vi selv betale for montering. Det er vi for så vidt ok med – men kan ikke være rigtigt vi skal betale for HusCompagniets samarbejdspartner laver ged i det gang på gang!

2½ uge om at sende en nakkestøtte

Vi blev lovet en ny nakkestøtte til vores badekar da vi overtog nøglet den 14. december. Vi skriver i dag den 26. februar og venter stadig på at få en nakkestøtte som ikke har ligget i maling.

Det burde være en ret nem sag, men vi har efterhånden erfaret at intet er nemt og vi bare er et par utilfredse brokrøve.

PILSKÆVT!

Målte lige hvor meget gulvet var skævt i stuen og synes ikke det er helt uden betydning. Beskeden var at tollerancen var overholdt, men efter jeg har målt det håber jeg ikke det kan passe.

Vores  væg som skulle udbedres efter at fugemanden blot lagde en fuge på fugen, er blevet udbedret af maleren. Der er så en diskusiotion omkring udbedringen, da de valgte at gå uden at have fjernet den gamle fugekant helt.

Så hele væggen blev malet om – men fugekanten er der stadigvæk. Er det i orden?

Malerne er nu begyndt at forhold sig til, at ser det pænt ud på ca. 1 meters afstand – så er det i orden.

Det selvom de har malet på grunder og fuger der ikke var tørre, så træet skriger i 3-4 forskellige nuancer! De mente ikke de kunne gøre det meget bedre, men betyder det så at det er godt nok?

Så må man hyre nogle folk der ved hvad de gør

Gulvet nødløst ved stue/soveværelse.

Gulvet som malerne fik ridset i stykker er nu forsøgt udbedret for 4. gang. Kommenterede at gulvet stadig var brudt og de henviste til at det var deres underleverandør der havde valgt at gøre det.

Jeg har skrevet kontrakt med HusCompagniet og ikke deres underleverandører!

Billederne taler for sig selv og selvom det er det bedste resultat til dato, er det stadig et sørgeligt syn. 

Så vi kan godt begynde at sparre op til udbedringen, for når den såkaldte garanti er ovre om 5 år skal vi nok i gang med at skifte alt det vind og skæve træværk som HusCompagnet har plastret på væggene.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.