HusCompagniet 98 dage om at skifte en nakkestøtte!

98 dage om at skifte en nakke pude

Det har taget HusCompagniet fra den 14. December 2017, til den 22. Marts 2018 at fremskaffe en ny nakkepude til vores badekar.

Nakkepuden var, som så meget andet, ødelagt af HusCompagniets malere og de lovede at fremskaffe en ny med det samme.

Dette blev aftalt på overtagelses dagen.

Gentagne rykkere og 98 dage senere ligger der så pludselig en ny i vores postkasse.

Det sætter lidt tingene i perspektiv og forklarer også en del af de problemer vi stadig har. For 99 dage efter vi har fået nøglen har vi stadig fejl og mangler op over begge ører, fejl i forhold til kontrakten i tag, gulv, emhætte og serverrum og ikke mindst et ødelagt e-poxy gulv – blot fordi HusCompagniet valgte at ignorere gentagne advarsler om fugtigt gulv i garagen.!

Aftale uden nogen bekræftigelse!

HusCompagniet har bekræftet at de kommer mandag for IGEN at forsøge at udbedre fejl og mangler. Som sædvanlig kommer de 7.30 – og som sædvanligt tænker jeg de ikke har noget ordentligt arbejdslys med.

Jeg skrev derfor følgende til dem tirsdag morgen, hvilket jeg ikke har fået svar på. Men må være list, siden vi fik nakkestøtten ovenfor!?

“Vil du bekræfte nedenstående til den 26

  • Nakkepude til badekar
  • Udbedring af belysning i gangen som blev ødelagt da loftet blev skiftet
  • Udbedring af selve hoveddøren
  • Udbedring af kant ved hoveddør (var vist den du ville skifte)
  • Udskiftning af udvalgte gerigter

Hvis maleren kommer, skal de endvidere have noget ordentligt arbejdslys med i stedet for at de render rundt med deres mobiltelefoner som lygte.”

Som i forhold til ovenstående kan vi blot gisne omkring hvad planen er mandag – men bliver nok nødt til at stå tidligt op og have et sæt lommelygter klar dem.

Pludselig kunderservice fra underleverandør

PRO-Elteknik ringede i ugen for at følge op på belysningen som HusCompagniet havde ødelagt i vores entré. Igen henvender underleverandører sig direkte til os, i stedet for at det koordineres af HusCompagniet selv,

Jeg forklarede tingene som de var og at jeg ikke kunne tage fri for at de kom en ½ time. Men hvis de kom mandag, var jeg hjemme da jeg var hjemme i anden henseende her.

Han var yderst forstående og skulle nok sikre der kom en og udbedrede fejlen.

Men reelt ved vi stadig ikke noget som helst i forhold til mandag!

Men vi er jo også bare et par brokører, der gerne vil have blot en smule kvalitet for vores penge.

Please follow and like us:
error

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.